9/21/2013

Asua ja kuulumisia dieetiltä!

Oi oi oi. Täällä on soinut koko eilisen ja tän päivän herra Tiihosen uusin plätty. Jälleen kerran asenteella (isolla A:lla) tehtyä settiä; Älä pyydä mitään ja Profeetta (feat. Elastinen) pistää sukat pyöriin ja pään nyökkään, kun taas Niille joil on paha olla panee ajatteleen, yllättävän koskettava kipale. Pienesti kateellisena luen kamujen face-päivityksiä Helsingistä keikalle menosta, mut hei, mä jumputan levyy täällä kotona nii lujaa ku lähtee (mies parka) !

"Älä pyydä mitään / Mitä helvettii te tahdotte multa / Muuta kun tulta / Sitä mä syljen, syljen, syljen
Älä pyydä mitään / Mä oon vaan mä ja teen vaan mua ja musaa / Kovempaa kun kukaan / Sitä mä syljen, syljen, syljen"
- Älä pyydä mitään, Cheek

Heh, ego ja itsetunto kuulostaa Jarella olevan edelleenki kohillaan.. No mutta, asiaan. Asu on menneeltä viikolta. Asioita hoitaessa on kiva pukeutua suht. rennosti, mutta kuitenkin siististi. Kaulassa uusi huivi, jonka löysin Lontoon Mangosta. Taisi maksaa alessa jotain huimat 3 puntaa. Oon yleensä tosi huono ostaan mitään asusteita, mutta tää oli niin söpö, että iskin siihen heti silmäni.




Huivi : Mango / Paita : ENY / T-paita : edc / Farkut : Vero Moda

Tuli tuosta eilisestä urheiluvaate-postauksesta mieleen, että en olekaan vähään aikaan kertoillut, mitä kesän lopulla aloittamalleni dieetille aka elämäntaparemontille aka laihdutusproggikselle kuuluu. Intensiivisen Cambridge-kuurin sain jo elokuussa päätökseen, mutta olen edelleen sisällyttänyt 1-2 patukkaa/keittoa päivän aterioihin edistääkseni painon laskua ja pitääkseni nälän tunteen loitolla. Lisäksi olen urheillut melko paljon ja pyrkinyt rakentamaan jokapäiväiset ateriat terveellisiksi; vähä-hiilihydraattisiksi ja runsas-proteiinisiksi. Kerran viikossa pidän herkkupäivän, jolloin en  mieti, mitä suuhuni pistän. Samalla saan henkisestikin huilata ja olla ajattelematta painonpudotus-juttuja.

Paino putoaminen on alun hyvän tahdin jälkeen ollut melko nihkeetä. Mitat kuitenkin kertovat, että muutosta parempaan on tapahtunut; melkeimpä joka viikko on jostain kohti kehoa (reidet/vatsa/vyötärö/kädet) lähtenyt sentti tai pari. Oonkin monena viikkopunnituspäivänä ollut äimistynyt, kun vaaka sanoo, että painoa on lähtenyt vaikka vain sen 100 grammaa, mutta mittaus kertoo, että vyötärö ja vatsa ovat kaventuneet parilla sentillä. Puntari ei siis todellakaan kerro koko totuutta, joten jos aloitat laihduttamisen, muista myös mitata vaa'alla käynnin yhteydessä kehonympärystäsi!

Muutaman viikon päästä olisi taas aika käydä InBodyssa katsastamassa kehon koostumukset. Eniten mua tietysti jännittää mahdolliset muutokset edelliseen, elokuiseen, mittaustulokseen.

Hei jos teillä on jotain postaustoiveita tähän painonpudotus-aiheeseen liittyen, niin kertokaa ihmeessä! Kysymyksiäkin saa heittää.


2 kommenttia:

  1. Kaikki urheiluun ja elämäntapoihin liittyvät postaukset kiinnostavat :) Olisi kiva nähdä ihan konkreettisesti minkälaisia aterioita syöt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Ateriat on tällä hetkellä osin hyvinkin samanlaisia kuin tässä postauksessa olevat ateriakuvat: http://breakofthedawn.blogspot.fi/2013/07/cambridgella.html

      Mutta koska nyt saan syödä jo useampia ruoka-aineita, voisin tehdä päivitetyn ateriapostauksen, kiitos vinkistä!

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)